štvrtok 20. novembra 2014

Vnútorná pohnútka


Tento blog som založila preto, aby som sa podelila o svoje skúsenosti, myšlienky, postrehy, názory, pomôcky, námety s kolegyňami. Bola by som rada, keby začínajúce kolegyne našli v tomto blogu veľa užitočného. Vychovávateľky s dlhšou praxou sa možno zasmejú, možno si zaspomínajú a možno aj ich moje myšlienky a názory posunú. Ide aj o akúsi reflexiu mojej práce a mojej osobnosti ako vychovávateľky.
Som si vedomá niekoľko skutočností. Koľko ľudí toľko názorov. Beriem na vedomie, že čitateľ sa nemusí stotožniť s mojimi názormi, postrehmi, zamýšľaním sa nad situáciami. Ďalšia vec je, že každá vychovávateľka je osobnostne iná, každá škola je iná. A koľko detí, toľko variantov výchovy vo voľnom čase. A v neposlednom rade je rozhodujúci región, prístup vedenia, rodičov a množstvo iných faktorov.
Napriek tomu verím, že by sa mohol blog stať užitočným.
Želám príjemné čítanie a budem rada vašim postrehom.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára