pondelok 15. decembra 2014

Super hmota pokr.

Čo sa týka červenej hmoty, ktorú som robila doma ako druhú sa mi rozpadla. Predpokladám, že kvôli farbivu, ktoré som tam zamiešala. Alebo som to ešte mala nechať dlhšie na plotni a miešať.
Tak som na druhý deň doniesla  len bielu hmotu do ŠKD. Červený efekt sme dosiahli tým, že sme si dali na papier troška farby. Celkom pekný mramorovaný  efekt to chytilo. Sýtosť sa dosiahne množstvom farby. A deti tú farbu s hmotou ,,vymačkali". Odporúčam robiť s dvomi max. s troma deťmi naraz.
Postrehy:
1. Ja som robila na kartóne, ale odporúčam na pečiacom papier. Na  kancelársky alebo kartónový papier sa to lepí.
2. Ako deti hmotu mačkali, stávala sa vláčna, moc pritláčali na tmotu, keď robili placku, tak s nám to prilepovalo.
3. Robili sme hrubšie a aj tenšie kúsky, tak uvidím koľko to bude schnúť
4. Robila som špendlíkom hneď dierky na šnúrku
5. Dala som to hneď na radiátor a sušíme
6. A sušia sa z toho aj ruky, takže hodte si do kabelky aj krém na ruky
7. Zo 100 gramov škrobu a 2 balení sódy vyjde hmota cca pre 20 detí. Dnes som stihla 9 detí, vidíte na obrázku, a neminula som ani polovicu.
8. Čo ďalej sa dozviete o pár dní.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára